3/9 -09

Halloj !

Vaknade i morse, jätte trött . .
Men tänkte att jag ändå måste palla mig upp ur sängen,
men när jag väl satte mig upp och skulle harkla mig lite så kände jag att jag hade jätte ont i halsen .
Tog på min mys pys kläder och tänkte att jag iallafall skulle fösöka ta mig ner till bussen .
Men då kände jag att jag hade så oerhört ont i huvudet .

Nu har jag pluggat lite, lagat mat, städat, druckit kaffe och ätit med mattias och Timmy .
Nu skall jag vila mig lite och sen blir det nog mer pluggande .

Ikväll skall jag och Timmy till hans moster, Petra som fyller år idag .
Grattis till henne !

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

du har säkert fått svininfluensan hehe

2009-09-03 @ 16:58:21

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0