4/9 -09

Hejsan på er alla goa och glada . .
Ni som är sura vill jag inte hälsa på =) hohohihihaha

Själv har jag oerhört ont i huvudet, har haft det hela dagen .
Hoppas på att det släpper snart !
Mycket kaffe och hög musik, det brukar funka för mig .
knäppt va ?!

Slutade 12.15 idag,
Har hem studier på Internationella Relationer, därför slutade jag då ist för halv 5 !!
sköönt det med !!! med tanka på huvudet . . .
¨Måste sätta mig och plugga lite nu,
trots att det känns som om min kopp kommer att säga ifrån snart .
Kan man gå in i väggen pga pluggande ??

P&K

Kommentarer
Postat av: Viccan

Hahaha om så där 73 år kanske du går in i väggen pga pluggande. puss

2009-09-04 @ 15:53:51
Postat av: Viccan

Älskar dig för hur mycket du pluggar... stolt mor!!!!

2009-09-07 @ 01:42:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0