Akilles


Jag måste bara säga att jag är riktigt slolt över Akilles .
Han var utekatt, inte alls länge efter att han hade fötts, och sen när han kom till oss så blev han inne katt .
Nu är han kastrerad och har blivit utsläppt flera gånger .
Jag har inte gått ute med honom i koppel någon gång här i grannskapet .
Utan bara öppnade dörren och hejhej !
Han har kommit hem hela tiden !
Ååhhh jag är såå glad över det ! För tänk om något skule hända min lilla snutt .
Nej, jag kan inte ens ha tankarna utan att få en och annan liten tår i ögonen .

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var ju bra :)

2010-04-29 @ 10:23:01
Postat av: mormor

Jätte bra !

2010-04-30 @ 08:07:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0