Full fart, hela da'n !

Ååhh, herregud ! Jag är heelt utslagen idag med ! 
Förstår inte varför jag utsätter mig för det här ! haha !
Nej men jag gic ju ner och hämtade Maja vid ett på fritids idag,
När vi kom hem så gjorde vi mellanmål, packade ner i en stor väska och hade paknick på trädgården =)
Ida holm kom förbi en snabbis och sedan även Sanna en snabbis . Trevlans =)
Sedan gick jag och Maja till lekplatsen utanför Lojsan och väntade på att dom skulle komma hem .
När de gjorde det så hade vi alla en rolig stund i lakparken . =) hahaha . . .
Sedan gick vi in, drack kaffe och åt mat . FISK ! haha, jaa ni, Antonia åt fakiskt fisk .
Måste lära mig att göra det nu ! =P



Efter det kom Ida holm förbi med Solex och vi gick ut för att gå en sväng .
Och en sväng det blev det allt, en ganska Lååång sväng med kan man ju faktiskt säga, hehe .
Men det var skönt, det är ju faktiskt det när man väl kommer ut .

Nu sitter jag i soffan med Akilles och väntar på att Timmy skall komma hem och att Lyxfällan skall börja .
Snart blir det kvällsmat och bädden tidigt, en aktiv dag väntar i morgon med !

Jävla skit hockey ! aja, nu får vi ju längre tid på oss att träna inför nästa år ! =P

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Ser du oxå på lyxfällan ????

2010-04-08 @ 21:50:02
Postat av: Linda

Gud va stor Maja har blivit =) haha va inte för länge sen ja såg henne =) Saknar er alla Puss&Kram

2010-04-09 @ 03:00:43
URL: http://lindises.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0