Morgon !


GodMorgon på er alla !

Nu är det äntligen helg, men jag hade ju planerat att jag skulle sova bort nästan hela denna dag .
Men så blev det inte riktigt om man säger så .
Kl är ju faktiskt nu 09.51 och jag har redan gett hundarna mat, katten mat, rastat hundarna och nu sitter jag här och bloggar . Ja, jag förstår om ni reagerade, hundarna !
Jag har Tequila här hemma hos mig denna helg .
Vi har myyst så dan't hela natten, familjen och Tequila =)
Alla i sängen samtidigt, då är det som bäst !
Idag vet jag inte var som händer, Timmy är ledig ( får se hur länge det håller, hihi ) .
Det blir nog bara att vara hemma idag skulle jag tro, ta hand om sig själv och bara vara .
Känner att kroppen inte är som den brukar, så skall nog ta det mycket lugnt .
Får ju inte missa praktiken nästa vecka !

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Sköt om dig lilla gumman.

2010-04-17 @ 13:14:15

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0