Trevligheter och tråkigheter

Hejsan på er alla !
Sitter hemma hos mamma, jag har precis gjort mig iordning och mamma står fortfarande framför spegeln .
Snart skall vi åka ut till IKANO och handla lite .

igår blev det ju hockey, skit hockey blev det . hehe . efter det åkte vi hem till mamma och åt middag, pratade och skrattade alva natten . Mycket trevligt !
Jag fick mig även en massage utav Jocke, jag trodde att jag skulle döööö, men nu är jag som en ny människa, med lite värk, hahahha ! Men det var väldigt behövligt om man säger så . hihi

Min dator hemma har pajat så jag kommer nog inte kunna lägga in så många inlägg nu på ett tag .
Så ni vet varför . Men försöker att passa på så fort jag har en dator i närheten =)

På lördag,  morgon skall jag och Timmy till Elmia och på söndag skall vi på påskmiddag .
Nu vet ni det iallafall =) hihi

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Men vad har hänt med din nya dator ?

2010-04-02 @ 14:32:28

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0