Massor gjort !


Sitter hemma och väntar på att kaffet skall bli klart, har precis mosat i mig en pizza och skall snart gå upp och fortsäta sätta ihop lite ''bäse-möbler'' .
Idag så har jag varit väldigt effektiv kan jag lova, hihi .
Först började det med en värmande dusch och frukost och efter det åkte jag ner till polisen och hämtade ut mitt leg, efter det till tandläkaren och fixade en ny tid där, sedan till barnmorskan för att prata, ta prover och lyssna på bäses hj'rta . Allt var jätte bra med bäse, men jag var tvungen att dubbla mina doser med järn och sockret var lägre, men fortfarande hanterbart .
Efter det så åkte jag till Linköping, träffade pappa, hämtade ut min iphone och åt lunch med honom .
Sedan blev det matte prov och genomgång på engelskan och hemfärd med Ida.Ö .

Oj oj oj, ja ni förstår, massor gjort idag . hihi . Imorgon blir det skola, heldag .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0