Trött Solex


Hejsan hoppsan på er alla !

Hade en Solex som inte riktigt ville gå upp ur sängen i morse, hehe .
söötaste är han när vi bara ligger och storm-myser i sängen . =)
Men det är ju inte den minsta hunden vi har direkt !



Ewelyn skall komma föbi en om liten stund och fika . Det är trevlans tycker jag allt !
Igentligen borde jag åka till stan och handla lite smått och gott .
Skolan börjar ju faktiskt om exakt en vecka . oj oj oj !
Vart har sommaren tagit vägen ?! men men . . . Kommer ju inte bli så långvarig i pluget iallafall .
Vad jag tror iallafall . Skall försöka göra upp en bra plan med dem, hoppas att jag får plugga lite i kisa .
För det är nog det här med att pendla och alla dessa trappor på Lunkan som kommer att ta kål på mig .
Men det problemet tar vi dååå . . . . hihi =)

Nu skall jag ätta igång kaffe och fixa lite här hemma . P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att skolan ordnar upp sig !!!!!!

2010-08-10 @ 11:50:57
Postat av: Malin

Hoppas allt ordnar sig!

Kul att du ska bli mamma, häftigt!



2010-08-10 @ 12:29:26
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0