Hos Peddan

Hejsan, sitter hemma hos Peddan i stan med mamma, dricker kaffe och väntar på att de skall komma hem igen .
Sen blir det att hjälpa Peddan att betala räkningar och sen ner på stan för att handla lite .
Ja sen blir det nog hem till Kisa igen, måste fixa iordning mitt ''plugg-rum'' på övervåningen . Kan inte ha alla mina skolsaker liggandes överallt i hela huset . hehe . Timmy har tjatat på mig lagom länge nu =P

Skolan idag har gått jätte bra, gjorde mitt ekonomi prov, det gick super =)
Sen så gick jag och la in några extra lektioner matte .
Duktig va ?! Nu är skolan på fullaste allvar, men det kommer nog inte bli några förändringar på att vara i skolan, hehe . Jobbar mycket bättre hemma, bara jag får mina uppgifter så blir det bra .

hejhej .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helt rätt!! :) hihi

2010-02-02 @ 20:55:19

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0