JA !

Sitter på tåget mot Mjölby nu, - häärligt !
Hade glömt bort hur behagligt det är att åka tåg, hehe .
Är just nu i Frövi och än så länge så har allt gått bra, men jag skall inte ropa hej innan jag är framme .
Vad som hällst kan ju faktiskt hända, det vet jag nu iallafall efter min resa upp som blev fem timmar försenad .
Nu skall jag gå och köpa mig en kaffe, luta mig tillbaka och sufa omkring på min lilla dator .
Tänk om jag inte hade haft me mig den, urch så jobbigt tråkigt jag hade haft då . Det är ett så bra tidsfördriv att ha den när man åker längre reson om jag gör just nu .

Saknar dig redan JOi ♥

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag håller alla tummar jag kan, så du kommer hem ordentligt !

2010-02-25 @ 15:19:28
Postat av: 'Jessica

Vad tråkigt att Joi inte följde med ner då! varför?

2010-02-25 @ 20:26:45

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0