Längtar !

Sitter framför tv, tittar på Spårlöst - Ett kanon program enligt mig !
aja, igår blev det inte att trätta Kristian, utav Timmy och jag myste i soffan och somnade ganska tidigt .
ganska skönt det med om jag får säga det själv !
Han åkte och jobbade ganska tidigt i morse, så Kim och Emelie kom och tog en kaffe med mig .
Annars så har jag städat lite och packat . Väntar nu på att tvättmaskinen och torktumlaren skall bli klara så jag kan packa klart .
Åååååhhh, längtar till jag är framme ! Undrar hur mycket försenade tågen kommer att vara, med tanka på min vanliga tur när det gäller tågåkande . hehe .
Kommer nog att blogga ganka mycket när jag sitter så tåget, datorn och internet kommer självklart hänga med på resan ! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bra att du har med datorn så att du kan hålla oss uppdaterade :D

2010-02-21 @ 21:21:31

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0