Party

Har städat nedervåningen på huset och precis duschat . Snart kommer Jessica hit .
Sen är det dags förat göra sig iordning, skall möta Mimmi och Emil kvart i fem
och skall vara hemma hos Sofia och Marcus vid fem . Då börjar kvällen =)
Firar att Sofia har fyllt 20 !
Sen skall jag och några vänner ta oss ut till Gabbe
och fira att hon fyller 20 år idag ! Grattis vännen ! =)
Ja, jag har inte så mycket anat att säga, bilder kommer i morgon så klart ! Skall försöka att ta så mycket kort som det bara går ! hehe, Det är altid så att jag kommer ihåg att ta kort den första timmen typ, men sen så blir jag å upptagen med annat . =P hehe . Men skall försöka bryta den vanan ikväll iallafall! hehe

Ne, nu måste jag sätta på kaffe tills Jessica kommer .

P&K Hooj


Kommentarer
Postat av: m

Ha.. det så kul då "lilla gumman" och så börjar du lösa melodikrysset nästa lördag kl- 10.00

2010-02-06 @ 16:40:49
Postat av: Jessica

Och inget kaffe fick jag!! :Phihi

2010-02-06 @ 23:04:50

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0