valp-Anonns

Får jag bara fråga vad mäniskan gör med valpen på bilderna !?
Sitter och titar runt lite på blocket över utbudet på hundar och så hittade jag den här annonsen .
Kan ni förklara vad dom gör på bilderna ?!?!?

Trycker dom upp frambenen på hunden ? Helt rakt upp ?! Det kan inte vara varken bra, snällt eller skönt för valpen !




Och på den här,  Valpen ser inte allt för glad och lyckig ut som nästan alla andra hundar gör i den åldern .
Håller dom runt magen och ryggen, samtidigt som huvudet och framtassarna hänger på bordet med filten ?!




Även denna stör jag mig på, Håller dom fast huvudet igenom att pressa fingrarna runt halsen på valpen ?
Ser man inte att hunden vill därifrån !? Att det antagligen gör ont !?




Är jag ute och yrar eller vad säger ni ?!?!?!


Kommentarer
Postat av: flepp

Jaha?

Haiti är helt söndertrasat men det är tydligen valpar som ser ut att vara ledsna på bilder som det är synd om.

2010-02-10 @ 21:43:56
Postat av: Mumrick

Jag tycker oxå synd om valpen... jäkla människor det finns

2010-02-10 @ 23:37:17
Postat av: Jessica

Bara för att haiti är söndertrasat så ska man inte bry sig om andra saker. Då kan man ju passa på att råna lite banker och misshandla lite människor ochskylla på att de har det värre i haiti..

2010-02-11 @ 21:26:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0