Första stoppet

klockan ringde vid 8 i morse, men ville inte gå upp ur sängen .
Akilles var så oerhört mysig i morse, kanske kände han på sig att jag skule åka iväg ?! vet inte .
Hoppas min lille vän har det bra där hemma . Vill inte ens veta vad han gör för bus =) hehe
Jaha, nu sitter jag här med min lille dator, självklart så får den följa med mig på mina äventyr .
Musiken har inte ändrat sig än, fortfarande gamla godingar utav Magnus Uggla .
Tror att jag ALDRIG kommer att tröttna och sluta lyssna på honom  !
Ne, nu skall jag beställa mig en kaffe och sen kanske man skall ta och kolla sig runt lite ?!
Låter som en bra idé ! =)

Hörs av senare ! P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0