Katt mat och konstigt uppvaknande på bussen


Står hemma i köket och bloggar, ja jag kände att det blev lite inrutat att sitta inne i soffan.
Jag ville göra något nytt så jag ställde mig här i köket ist . hehe .kul va ?!
har precis satt på kaffe och gett katten lite burk mat .
Tycker ni att man skall ge katter både torrfoder och blöt mat i burk ?!
Är det okej att ge en ute katt det eller inne katter med ?
Med tanke på att en inne katt kan äta hela tiden och en ute katt måste jaga möss och näör den väl kommer in så får den mat då .
Bara en fundering .

Skolstarten har gått bra än så länge, kommer nog inte bli några konstigheter för den delen häller .
Jag sov på bussen hem ( som vanligt ) , men denna gång vaknade jag lite ovanligt .
Jo, Tommy ifrån klassen sm också bor i byn var mar 3 cm ifrån mitt ansikte ovh blåste på mig !
Tror ni att jag blev rädd eller !? hahah

Nu väntar jag på Ida.H som skall komma och göra mig sällskap till kallfet och sen skall jag nog gå ner och sola med Lovisa . plugga lite, hoppa in i duschen och ner i bädden .

Ha en kanon dag älskade läsare ! P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Helst ska du ge inne katten torr foder om den äter det och vatten.

2010-01-12 @ 16:39:41
Postat av: tommy

hahahah ja tyckte de va en snäll väckning :O du va ju så himla söt när du sov me ;) (A)

2010-01-12 @ 16:54:07

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0