Bra dag med Jessica !



Oj oj oj, denna dag skulle gå åt till att plugga, men neee . Så blev det ju inte riktigt .
Jessica skulle åka ifrån mig till stan med kvart över ett bussen, hon stannade kvar till ca 18 i eftermiddags .
Men det var mycket trevligt tycker jag, det var länge sedan som vi busade så dant som vi gjorde idag .
Vi åt ju först och främst frukost, satt ute i sommarsolen med kaffe och hade det bra !
Sen så gick vi ner och handlade, lagade mat och efter det gjorde vi hemlagad rabarberspaj, med rabarber från våran trådgård, hääärligt !
Om jag bara kunde ta bilder så hade jag gjort det !
Efter det så hade våra timmar runnit förbi och Jessica åkte hem .
Så nu har jag försökt att plugga, men det gick som sagt inte sååå bra .
Så nu har jag legat i soffan och tittat på Rena Rama Rolf ist ! =)
Men nu skall jag gå upp till sängen, kolla in några till avsnitt på datorn och sen blir det bädden,
skola i morgon !

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för en riktigt trevlig dag! <3

2010-05-21 @ 09:57:33

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0