Folkrace

När jag kom hem igår så var jag heelt utslagen . Kände mig nästan sjuk, så jag la mig i soffan och småtittade på de sista avsnitten utav rena rama rolf . När det var klart hörde mamma och Jessica av sig . Mamma kom förbi, hämtade jessica och handlade med oss .
'' Trots att man mår som man gör så måste man äta ''
Hopp, då var det vara att tända grillen och äta då . hehe .
Efter det höll vi oss inte vakna länge innan vi somnade .
Idag är det Folkrace hela dagen, Lycka till älskling ! ♥
Susanne skall komma och hämta mig snart,
så jag skall balja i mig kaffet och sen ställa mig utanför huset .
Fortfarande inget sim-kort till mobilen så jag kan inte ta några bilder .
Hoppas att någon annan gör det åt mig så ni får se något !

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att du får en härlig dag !

2010-05-22 @ 08:57:49

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0