Skola och Shopping


Dagen i skolan var som en annan, lektioner och ett evigt spring fram och tillbaka i korridorerna .
Efter skolan hade jag iallafall ca 45 minuter på mig att fördriva tiden .
Så jag gick på stan innan bussen rullade in på stationen i stan .
Det blev detta idag :

 Sommarskor med små strumpor ♥

 Gult längre linne ♥

 Vitt längre linne ♥

När jag kom hem så hade jag en jätte glad Akilles väntandes vid dörren .
Han fick lite ny blötmat, pussar och kramar innan jag ställde mig för att laga lite mat.
Idag blev det pannkakor =) Göttigt !



P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Det såg lite genomskinligt ut eller......

2010-05-27 @ 20:47:24

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0