Julstökat


Jajjemänsan, idag så har jag julhandlat ännu mer !
Denna gång julklappar och några enstaka grejjer till hemmet .
Men dagen började med att Jessica och Linda kom och häntade mig här hemma .
Vi åkte till US där jag fick prata med en narkolsäkare inför förlossningen .
Anragligen så kommer jag göra en vanlig vaginal förlossning och
de skall testa att ta ryggbedövning om jag då är vid behov .
Knappa svar, men aja . nu skit det jag snart i att fråga mer  .
Det får bli som det blir . hehe
Imorgon skall jag träffa min underbara barnmorska,
så då får jag ju lite svar iallafall .
Efter det åkte vi till banken för att växla min mina mynt som jag sparat under årets gång .
Och efter det så blev det att fara omkring, f
ram och tillbaka över hela Linköping för att åka till olika affärer och handla julklappar .
Träffade pappa med en jätte kortis,
han kopierade mitt arbetsgivarintyg som jag skall skicka in till försäkringskassan .

Nu sitter jag här hemma i soffan med Timmy,
helt slut och har slagit in alla julklappar som har inhandlats hittills .
Men det finns lite kvar, ååhh . Känns skönt att jag har gjort så pass mycket som jag har,
för snart kommer bäse och tar upp all min tid ♥


P&K


Kommentarer
Postat av: Isa den allsmäktige

Gumman, eller nu kanske man ska skriva, mamsen, vilken fin header du har. Så himla mysig! :)

Nu är det inte långt kvar darling, jag tänker på dig hela tiden :) <3

2010-11-04 @ 12:07:46
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0