söndag


Som jag trodde, knäcken är bara att slänga . attans då !
Men men, så e det med det . hehe .
Idag blir det nog lugnt, fixa lite här hemma, städa, bädda rent och tvätta .
Sen ikväll så skall pappa komma på besök ! =)
ja annars så har jag inte så mycket att säga .
Bäse höll mig vaken nästan hela natten, det var mycket jobbigt kan man ju lugnt säga !
Eller bäse och bäse, sammandragningarna höll mig vaken, men han är ju en del utav det . hihi .
Ne nu blir det att dunka på med lite musik och sätta fart här hemma .

P&K

Kommentarer
Postat av: joi

men föds nu dååååååååååå!

2010-11-22 @ 13:37:58
Postat av: mormor

Har Joi bråttom ?????????????

2010-11-24 @ 16:57:42

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0