Tidig morgon och fika


Denna dag började väldigt tidigt, som de flesta nuförtiden faktiskt .
Vid halv sex så kunde jag inte sova längre både för halsbränna
och för att jag för en gångs skull kände mig pigg, så jag gick ner och gjorde mig frukost .
Havregrynsgröt, göttans . hehe .
Men när jag stod där vid spisen så kände jag hur trött jag igentligen var,
så när frullen var i magen så gick jag upp och lade mig brevid Timmy .
Tillskillnad ifrån hur kallt det var i resten utav huset så var det väldigt varmt
och skönt under täcket med honom . Men trots detta så somnade jag ändå inte om .
Så fick ligga några timmar och titta ut i tomma intet . hehe .

Nu så har jag fikat med Både Timmy, Micke, Peter och ewelyn med hennes två hundar .
Jag fixade till mjuk pepparkaka, kaffe och saft . göttans ! =)
Nu är pojkarna på taket ewelyn hemma hos sig .
Jag måste fixa med tvätten och sen hoppas jag på att sova en sväng .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0