Tjuvstartat


Ja, eftersom att min kära sambo ligger i soffan och sover så måste jag komma på något för att roa mig själv . Bäses rum har jag inte så mycket att göra i än att damsuga och tvätta golven och det gjordes ju i morse . Så ja, vad har jag gjort idag ? Det tog väldigt lång tid innan jag fattade tag i orken för att klä om ifrån pjamas och morgonrock till vardagskläder . haha . Men hur skönt är det inte att gå omkring i huset med pjamar och morgonrock i några timmar efter att man har vaknat ?! Underbart ! haha !

Men då så, vad har jag gjort mer ? Joo jag har påbörjat julpyntandet ! Kunde inte hålla mig längre, så nu är det lite gardiner, dukar, ljusstakar, filtar m.m framme i vårat hus . Gardinerna i vardagsrummet får jag sätta upp när Timmy har vaknat och flyttar på sig från soffan . haha .

















Det kommer mer ifrån vardagsrummet lite senare som sagt .
Men det är fortfarande mycket kvar att sätta upp, men det får vänta lite,
eftersom att det faktiskt står God Jul på mycket utav det .
Och det kanske är liiite tidigt eftersom att det inte ens är första advent än . hihi

P&K

Kommentarer
Postat av: emelie

super fint :) hihi..

2010-11-23 @ 15:31:10
Postat av: Rebecca Sellberg

Åååh, va mysigt ni har det hemma! Superfint:) hoppas allt går bra med magen osv. Snart är det dags!!! Spännande:) KRAM!

2010-11-23 @ 16:28:35
URL: http://rsellberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast som sagt, det gör ju ingenting :) För snart kanske du har fullt upp med bäse! Så sätt upp nu så har du det gjort, eller be om hjälp :) Ännu bättre!



Kram på er!

2010-11-23 @ 16:39:07
URL: http://liimitededition.blogg.se/
Postat av: Jossi

Fin blogg :D

2010-11-23 @ 21:30:21
URL: http://toysoldierr.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

hellu, anmäl dig till dagens blogg om du känner för det ;D

2010-11-24 @ 09:21:10
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: mormor

SÅ FINT !!!!!!!!

2010-11-24 @ 18:36:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0