Höstträff


Igår så vaknade jag ganska tidigt, kastade i mig frukost, rastade Solexx och efter det mötte jag Maja utanför huset . =) . nVi gick ner till Café Columbia, hon åt frukost och jag drack kaffe .
Vi satt där i nästan två timmar och pratade om allt och inget .
Vi kom fram till att det var ett ÅR sedan som vi träffades på det sättet, förra hösten .
Det får inte gå så långt till nästa gång igen ! hehe .
Fick ävend enna utav henne, kanske inte säger er så mycket .
Men för mig, oj oj oj . Jag blev tåröggd och helt varm i hjärtat . . .



Efter det blev det prommenix med Ewelyn och vovvarna .
Underbart i höstvädret ! =)



P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Det ser mysigt ut !

2010-10-12 @ 10:32:33
Postat av: maja

Nee, vi får allt ta och träffas lite oftare ;)

2010-10-12 @ 23:03:45

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0