jaha, nu då ?!


Jaha, då sitter man åter igen här i soffan, frullen är i magen och jag har plockat iordning i huset .
Djuren har fått mat och varit ute, inget bra är det på tv och plugga det dr jag nog av . haha
Så vad skall man göra då, ja det är en bra fråga som jag ställer mig många gånger många dagar i följd .
Sotaren var här förut, men vi bestämde att vi skule ringa honom när taket var klart, haha .
Det är lite jobbigt för honom att komma upp på det nu, men visst det går ju .
Men det blir lite svårt för honom att inspektera trappstegen som inte finns på taket än . hihi .

Nu har jag även dragit iväg ett SmS till Lojsan, men inte svarar hon, nej nej . . hehe .
Antingen så har hon väll somnat eller så är hon helt enkelt upptagen just nu .
Det finn ju faktiskt folk som är det, tro det eller ej ! =P

 Det är nu det skulle passa så oerhört bra med att hälla upp en kopp med nybryggt kaffe, sätta sig på trappen utanför, tända en cigg och titta på när sommaren byter skepnad till höst och solex leker som en tok med pinnar och äpplen som har ramlat ner ifrån träden . Men nej då . . . Inte jag inte . . .  Damp . . .

P&K

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nej INGEN rökning mera !!!!!

2010-10-05 @ 12:39:18
Postat av: Joi

... jag tror nog att jag ska ta en kall öl nu ;D haha <3

2010-10-05 @ 18:10:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0