Hästar och barnpassning


Sitter hemma hos Lojsan med hennes tre barn, barnvakten Antonia =)
Lojsan, Lasse och Timmy är iväg till Linköping och handlar lite till deras hus, virke och en massa bråte .

Igår så hängde jag med Jessica på hopptävling, hon vann ! Åååhh så duktig hon är ! =)
Det tog inte alls så lång tid heller, vi kom dit vid halv 12 och var klara lite innan 2, helt underbart ! =)
Jag glömde mobilen hemma så jag kunde inte ta några bilder =( 

Idag så skall jag ju ha barnen i några timmar, sen så skall vi hem till Susanne och peter för grillning,
göttans ! Det var så länge sedan och sen så blir det nog sista gpngen för i år .

Hörs av senare ! P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0