MsN - Mail


Jag har fått frågan ganska många gånger nu om jag har en MsN och jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har svarat tidigare på det .
Ja, jag HAR en MsN, men jag är nästan aldrig inne på den längre, har gått tillbaka till det gamla vanliga mailandet ist . Jag vet inte riktigt varför men det känns mycket bättre .
Det känns mer personligt på något vis, som om det är ett brev man skickar på posten men utan att behöva slita ut pennan och slicka på ett frimärke .
Så ni alla som läser och kanske vill ha en lite mer privat komversation med mig maila på :

[email protected]

P&K

Kommentarer
Postat av: joey

sv: yes, that's me :)

2010-09-12 @ 19:15:05
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0