Mycket att göra


Har varit fullt koncentrerad på skolan de senaste dagarna,
så jag har inte haft tid för så mycket annat om jag skall vara ärlig .
Men nu idag så ä det ju fredag och då är jag ledig ifrån skolan och skall försöka ta tag i det jag inte hinner med de andra dagarna, som att tvätta, städa, mysa med djuren och ta hand om mig själv .
Så denna dag började med att ligga och dra sig i sängen med Solex, myste till Rivstart på tv,n och sedan en låång varm dusch med en massa tvåler och annat smörj . Nu bloggar jag ju och äter frukost, rullat tunnbröd med ost och skinka, frukt och te . Underbart !
Sen har jag tagit hand om mig själv, så då blir det att ta tag i tvätten och allt de andra i huset .
lite senare idag skall jag träffa Lojsan med, kuligt ! =)

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

Du är en duktig tjejja du <3

Saknar dig sååååååååååå!

Puss

2010-09-04 @ 10:36:54

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0