Pust*


Pust ! halvligger i soffan med datorn i knät och toner utav magnus uggla i bakrunden .
Har tänt upp med levande ljus på hela undervåningen, sista maskinen tvätt för idag är igång,
diskmaskinen är tömd, rent och snyggt överallt . skönt med fredag ! =)

Denna dag har bestått utav den låång sovmorgon med Solex och Akilles,
det är så skönt att dom är lika morgontrötta som jag och
kan ligga kvar i sängen till iallafall 11 halv 12 på dagen .
Den som går upp först utav oss är Akilles, han går ner och tar sig lite frukost innan mig och Solex,
men han kommer tillbaka till sängen efter en kvar ungefär . =)

Efter att jag hade gjort mig ordning så kom Ewelyn och hämtade mig för att hjälpa mig att handla .
Med tanke på tt bäse börjar bli så pass stor i magen på mig så orkar
jag mycket mindre nu än vad jag gjorde för bara några veckor sedan . 
Det var värt guld den hjälp jag fick ! ♥
Mimmi mötte upp oss på konsum med och följde med hem till mig .
Ewelyn åkte hem direkt när kassarna med mat var innanför dören .
Mimmi och jag drack kaffe och snackade skit . Mycket trevligt !
Jag vet inte varför det blir så att vi inte träffas oftare, men men .

Timmy's pappa fyller år idag, GRATTIS ! =) .
Så vi har även varit där en sväng, grattat, fikat och pratat med Johansson-släkten . Trevlans !
Nu håller Timmy och Peter på uppe på taket igen,
det har det lite stressigt med det eftersom att det skall spöregna i morgon,
så det är lite som måste göras innan dess om man säger så .
men men, nu skall jag mysa ner mig ordentligt här i soffan, s
ätta igång tvn, plocka fram lite gott och bara finnas .

P&K



Kommentarer
Postat av: mormor

NJUT !!!!!!

2010-09-11 @ 17:41:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0