Ulrika-marken


Hejsan, vi kom iväg till Ulrika när Lojsan kom hem ifrån sina ärenden i Linköping .
Det var ganska mycket folk som man trängdes med, men det var mycket trevligt iallafall !
Lojsan och Maja åkte även karuseller medans jag, Julia och Lisa stod och tittade på .
Synd att jag glömde min mobil hemma hos Lojsan,
annars hade det kommit bilder på det kan jag lova !

Men det blev lite shopping för oss alla, men här kommer det kan inhandlade :

En lite tjockare luvtröja med dragkedja till Timmy .



En t-tröja till mig, där det står BEBIS på magen .



Sen så tillkomm det även en kartong med cocostoppar =)

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag köpte 2 handväskor, jeans-strumpor, kuvert, god limpa och kanelbullar från KISA (UNDER 400 KRONOR )

2010-09-09 @ 21:17:13
Postat av: Thessan

Älskar den söta bebismagetröjan<3

2010-09-10 @ 20:19:14
URL: http://aquastars.dinstudio.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0