Heldag


Hejsan på er alla goa och glada ! =)
( er andra vill jag inte prata med, hihi )

Vid 10 i morse var pappa här, hämtade mig och Bastian för att åka till farmot i Linköping .
Där fikade vi med farmor, Lars och Farmors systrar och mamma . =)
Helt underbart trevligt var det !
Vid halv ett åkte vi bort till gamla Linköping för att ta ett släkt-foto .
Vi blir ju som sagt tidigare fem generationer !
Bastian, Jag, Pappa, Farmor och Farmor's mamma . ♥
Efter det blev det middag och då kom även Magnus med mina två kusiner: Fanny och Erik ! =)




När vi kom hem igen så fick Timmy och Bastian sin Far-och-son mys ♥
Jag tog med mig Diezel bort till Ewelyn för att hundarna tillsammans skulle få träna sök på trädgården .
Det gick suuper bra ! =)



Senare tränade även både jag och Ewelyn utställning med Diezel .
Fick några bra kort på honom stående och några filmer på när jag springer med honom .
ååhh, han blir ju bara finare och finare mitt lilla vilddjur ♥





Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0