Dagens aktiviteter


Hejsan på er !
Sitter i soffan, har precis varit ute och rastat Solex .
Basse sover en liten stund, så han är pigg och glad inför dagens aktiviteter .
Vid 09.30 skall jag vara på vårdcentralen för att ta mina ''vanliga'' prover, undertiden skall Basse vara med Izak .
Sen när jag är klar där så blir det en snabb fika på byn med Emelie och hennes två söner .
Vid 11.00 skall Basse till BVC för 8 månaders kontroll . ♥

Sen blir det nog att gå hem igen . Mycket mer än så har jag inte planerat .
Får se om jag går iväg och målar hus senare idag .
Gjorde ju det lite igår med Izak, men det var alldeles för varmt efter en stund så vi gav upp .

Det som är planerat för helgen är att på fredags kvällen kommer JOi, Rille och antagligen Sandra ner till Kisa .
På lördags mrgonen skall jag åka med dom till hund-utställningen i Pinnarp, hjälpa till och prata med alla glada hundägare . =)
Sen vid ett skall vi vara hos farmor och Lars i sommarstugan .
Där skall vi träffa de närmasta i släckten på pappas sida . En middag just för honom .
Det har han tjatat om ända sen han vaknade ordentligt på sjukhuset .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0