Länge sen nu


Hejsan !
Känner att det var väldigt länge sedan som det kom ett litet inlägg här i bloggen från mig .
Sorry !
Kan väll kanske inte säga att jag har haft fullt upp . Eller jo, nästan . hehe .
Timmy har sovit borta i lastbilen hela veckan, kommer äntligen hem till kisa imorgon ! 
En utav de stora nyhetera är att jag har köpt en hund ! =)
Jag har mått så oerhört dåligt över att jag sålde Diezel, har försökt att få köpa tillbaka honom . Men det gick inte . så ja, jag har köpt en ny liten vovve ! =) Hon heter Nemi ♥



Sen så ska jag börja på en distans-vuxenutbildning på måndag ! =)
Så ''snart'' blir jag undersköterska ! heelt kanon !

Imorgon skall Jessica och jag planera och förbereda inför våran födelsedagsfest som är på lördag ! Hoppas på att det kommer bli en succé !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0