Påväg hem

Hejsan hoppsan ! Sitter just nu på bussen på väg hem till kisa igen. Basse sover och jag önskar att jag kunde göra det samma. Förr somnade jag ju direkt i bussen, men det är väll så att man inte är så van att åka såhär längre. Aja. Jag passar på att skriva lite om dagen ist. När vi kom fram till Linköping så mötte farmor upp oss på stan. Då gick vi och kollade efter en kamera eftersom jag önskar mig en när jag fyller år. Så jag berättade vilken jag ville ha och så får vi ju se. Hehe. Efter det blev det en fika och mysprat. Hehe. När vi skulle bara gå runt och kolla lite så kom farmor på att hon ville handla mer grejjer till mig, så det blev tröjor, linnen och 2 jeans. Men inte nog med det, såklart så skulle ju Bastian få något med !!! =) så han fick strumpor och två pjamasar <3 Farmor är ju bara för goo asså !!! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0