sjuka, hela högen !

Hejsan på er !
Gårdagen var en utav de värsta på länge kan jag lova er .
Jag var totalt golvad, spydde som en gris . ca var tionde minut från förmiddagen till sena kvällen .
Så på eftermiddagen när timmy kom hem så pkte vi och lämnade Bastian hos Ewelyn och Robert, jag var tvungen att  åka in till sjukhuset . Hade spytt så mycket så jag fick kramp i hela kroppen, hade varken vätska eler näring i kroppen  . Allt var slut .
Vi fick besked om att vi fick åka hem efter en stund, jag har infektion i kroppen och så misstänker dem att jag är matförgiftad . Men så fort vi kommer ut från akuten så spyr Timmy, i kaskader !
Maginfluensa . . . . urch !

Nu mår vi lite bättre, har precis fått i oss lite kokt fisk. Men vi får väll se om en timme, hur vi mår då . . .

Kommentarer
Postat av: Fraj

Usch jag lider med er! Åkte på det förra året, trodde på allvar jag skulle dö! Sprängde blodkärl i näsan, så jag spydde med blodet forsande och hallucinerade om att jag hade tio pers i lägenheten! haha

2011-12-07 @ 20:27:14
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0