6 år sedan


GodKväll !
Sitter som vanligt nere i soffan med filt omkring mig, fryser som faen !
Idag åkte vi upp till stan för att hämta bordet och stolarna till köket .
Men vi orkar inte packa upp det idag .
Nu ikväll skulle jag igentligen upp till Peer för att spela poker med lite folk,
Men Timmy känner sig dålig och skall jobba i morgon så jag får stanna hemma .

Mår igentligen skit idag, men försöker vara på topp så mycket jag bara kan . . . 
Idag är det 6 år sedan som Morfar gick bort . urch . . . fy fan . . snyft*
Orkar inte skriva mer om det nu . .

Kommentarer
Postat av: Mormor Viccan

Tänker på dig <3

Jobbigt som fan!!!

Men idag är det en ny dag Kram

2011-02-13 @ 09:57:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0