chärlek


du vet väl om att jag älskar dig?
det kanske jag sagt några gånger.
men jag menar det verkligen,
jag slänger inte bara ut fina ord till vem som helst.
när jag säger det, så säger jag det personligen.
att jag älskar just dig.
för du är den personen som får mig att må så bra,
och utan dig hade jag inte klarat allt som jag gjort de senaste månaderna, med hjälp av dig.
du är det allra finaste jag vet,
och du har den största platsen i mitt hjärta.
och det är du värd.
du är mer än guld värd!
du är det bästa som någonsin hänt mig,
och det bästa som gud någonsig skapat.
du och jag är systrar,
är det inte det vi sagt hela tiden?
det går inte att dela på oss,
för när vi är tillsammans är allt bra.
att vi inte umgås lika mycket längre är bara en småsak,
för vi har alltid varandra ändå.
du är den ända personen som får mig att vilja leva,
glöm aldrig det?
jag vet inte vad jag hade gjort utan dig vännen,
du gör mig hel.

men dethär är ju bara ord,
vad är det för speciellt med det liksom?
jag gjorde så gott jag kunde att uttrycka mina känslor för dig,
men dethär är inte ens en fjärdedel av hur mycket jag älskar dig.
tänk på det. <3











Kommentarer
Postat av: joi

det finaste av det finaste,

är helt tårögd.

du är underbar gumman, glöm aldrig det.

vi har en unik kärlek,

föralltid du & jag <3

älskade syster !

2011-02-11 @ 20:30:18
Postat av: emelie

<3

2011-02-12 @ 18:51:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0