Förberedelse


GodMorgon !
Sitter i soffan med kaffe och tittar på nyhetsmorgon . Timmy jobbar och Bastian ligger på golvet och leker med sitt babygym .
Det är så skönt att jag gjorde det mästa klart igår i huset, idag skall jag bara bädda sängen, bädda och byta lakan ocg grejjer i Bastians säng och dra några tag med snabeldraken .
Timmy skall försöka att komma hem runt fyra, så då skall jag slänga mig i duschen, fixa till mig och förbereda inför kvällen . Tända ljus, hälla upp chips och plocka fram Oriflame-grejjerna .

Hörs av senare !

Kommentarer
Postat av: LEC

Intresserad av fina och billiga armband? Besök http://lecjewellery.blogg.se/

2011-02-19 @ 12:18:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0