God Kväll !


Sitter i soffan, trött som en bäver . hehe .
Bastian har varit ganska kinkig ikväll .
Så ikväll har vi ökat hans mat ännu mer, så nu senast fick han 210ml !!
Och knappt någon kräk, bara lite ihop med rapen .
Tror att hans mål här i livet är att han skall bli stor ! haha

Förut idag kom även Lovisa och Sofie på besök, jätte kul att dom kom förbi !
Sofie skall kanske även komma på Oriflame-partyt, ååhh jag hoppas det !
Vi kanske blir ett ganska stort gäng iallafall ! =)

Nu skall jag fortsätta att titta på fuskbyggarna och sedan pallra mig upp till bädden .
Fixa mat för natten som skall stå i kylskåpet till Bastian med .

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Sofie

det var jätte kul att få komma förbi! :)

får hoppas att jag kan komma, hör av mig om de :)

kram

2011-02-03 @ 12:21:52
Postat av: Sofie

det var jätte kul att få komma förbi! :)

får hoppas jag kan komma, hör av mig om de :)

kram

2011-02-03 @ 12:26:00

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0