Ledighet


Timmy fick ledigt hela dagen idag, heelt underbart !
Vad en hel dag tillsammans kan göra . hehe .
Vi var en sväng bort till Susanne och Peter på fika, annars har vi bara varit hemma .
Peter har satt dit golvlisterna i köket, så nu är allt hans jobb klart  !
Timmy satte igång och bytte rör i källaren till köket, så jag gick och hoppades på att det skulle bli klart så att jag kunde sätta igång diskmaskinen, men nej då . Det gick en massa annat sönder, ååhhhh . . .
Antingen tar Timmy nya tag i morgon eller så ringer vi en rörmokare . får se hur det blir .
Men nu börjar det ju bli lite brått med att bli klar med allt, eftersom att om en vecka skall jag ju ha Oriflamepartyt och då kan det ju inte se ut så här !
Jag har ju inte ens tagit ner julpyntet !!!! hahah
Eller lite har jag tagit ner idag . men långt ifrån allt .
Ne, nu skall jag fixa lite och sen blir det bädden . Hörs av i morgon !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0