Solex älskar snö !


Sitter nere i soffan med kaffe i handen, lallar omkring på datorn .
Bastian sover och Timmy sitter brevid mig med sin dator och kaffe .
Han skall köra snö senare idag, skönt att han är hemma nu på morgonen, men tråkigt att han skall åka sedan, eftersom att då kommer han antagligen vara borta hela natten .

Nu skall jag passa på att gå ut och rasta av Solex, han har fått syn på snön och är heeelt galen och leksugen .haha . Inte en lugn stund . Hoppas att jag inte blåser bort . . . . Hatar snö . . .

Jag saknar min syster, hon är en utav de bästa jag har .
ÄLSKAR dig !!! ♥

Kommentarer
Postat av: joi

vad har du för kärleksrus pucko? haha!

Älskar dig med, du e det finaste jag har, vi föralltid! <3

2011-02-10 @ 11:31:47

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0