BVC idag .


GodMorgon !
Vad tycker ni om min nya bloggdesign då ?! Är den inte en utav de snyggaste ni har sett ?! hehe
Är sååå nöjd, tackar min älskade syster för det !♥

Igår kom Mimmi hit och vi tog oss en sväng till byn och där mötte vi Marcus, Sofia, Hampus och Susanna . Vi gick hem till Sofia och marcus, drack kaffe, myste med barnen och hade det väldigt trevligt !
Kom hem till kvällen och då kastade jag i mig mat och sen gick vi och la oss .
Inte mycket mer än så, hehe .

Nu idag så skall Mimmi med mig och Bastian till BVC .
Får se hur mycket han har ökat i vikt och längd ! Spännande ! =)
Timmy och jag har gissat på vikten, hangissade att Bastian nu väger ca 4400-4500g och jag tror att han väger ca 4700g . hehe . Vi får väll se .
Rickard, syrrans sambo är KUNG på att gissa . Han var bara ca 20-30 gram ifrån när han gissade för två veckor sedan . Men nu har han ju inte träffat Bastian sedan dess, så det är ju inte så lätt för honom att dra en chansning nu . haha .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0