Bröllop


GodMorgom på er !
Vad blir det idag då ?
Mysdag för mig och Bastian antagligen, Timmy skal ju på bröllop .
Igentligen skulle jag med, men sen blev det ju som det blev mellan mig och Timmy .
Men även att vi är tillsammans nu igen så ska jag inte med, men det är mest för att vi inte har någon barnvakt till Bastian . Skulle gärna vilja följa med, men nu är det som det är .
Får mysa med min Basse ist ! =) ♥



Jaha, annars så har jag inte så mycket att säga om livet .
Planerar fest i Augusti, Födelsedagsfest för mig och Jessica den 20Aug .
Datumet är satt, inte så mycket mer =) hahaha


Kommentarer
Postat av: emelie

kul, jag kommer ;) höhö

2011-07-10 @ 21:28:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0