Helgen .


Hejsan !
Denna dag började tidigt, vid fem ville Bastian upp .
oj oj oj, det betyder med STORA bokstäver att jag är trött ! , men det går ju gändå . hehe .
Idag skall Natta och hennes lippe plutt Jakob komma hit !
Är såååå glad att dom äntligen kommer ner för att träffa mig och Basse ! =)

Jag har inte hunnit att göra några inlägg här i bloggen över helgen .
Har haft fullt upp nästan hela tiden . hehe . Sen när det väl blev lugnt så var jag så trött så det blev bädden ist för datorn .
I fredags var vi hemma hos Mattias och Nadja, grillade, åkte båt och hade det super trevligt !
Det blev även så att vi sov över där hemma . Sen tidigt på lördagsmorgonen åkte vi alla till Kisa, Nadja, jag och barnen gick av hemma hos mig medans Mattias och Timmy åkte vidare för att titta på en båt .
Det blev en heeel dag i kisa med barnen . Vi fikade på byn, gick till lekparken på kulla, Lagade mat, De ''stora'' barnen badade i badkaret, massor med bus och självklart kaffe till mig och Nadja . =)

Sen på kvällen hoppade jag i badet och sen blev det bädden . På söndagen åkte vi ut till Mattias och Nadja igen, Då kom även Ida och Emil, Mamma och Jocke . Så då blev det en heeeeel dag på sjön . Vi grillade, fikade, åkte dubbelring och bara hade det bra ! =)

Igår, måndag . Då var jag hemma på dagen . Lekte med Basse . Tog prommenader med Basse och Solex till Akilles . Bara lallade omkring . Sen på eftermiddagen kom mamma =) .
Vi åkte ut till skogen och plockade svamp ! =)
Så igårkväll blev det em macka med stekta kantareller ! Mumma !

Och nu är vi på denna morgon igen ! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0