Kalas och frågestund


Hej hopp !
Kastade mig precis i soffan, Basse sover en sväng och jag har satt igång med städningen .
Borde gåner för att kolla efter tvättid, men det gör jag nog lite senare idag .
Vid sex ikväll så skall vi bort till familjen Köhl för att fira Maja som fyller år !
Där blir det träff med den sidan utav släkten, alltid lika trevligt !

Jaha, annars finns det inte såmycket att säga, lallar omkring här hemma och det händer inte allt för mycket .
Så det finns inte så mycket att skriva här på bloggen .
Återkommer om det händer något kul . hehe

Funderar på om man kanske skall ha en såkallad frågestund här på bloggen .
Ni är ju väldigt många som läser varje dag, men typ ingen som kommenterar .
Men om det är något ni vill veta, så skriv . Jag svarar ärligt ! =)


En liten bild på min älskade son Bastian sitter aldrig fel !
Han är det bästa som har hänt mig och jag älskar honom över allt annat i hela världen !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0