Måla hus


Igår fick jag ju besök utav Ida och Emil, det var som sagt super trevligt ! =)
Sen åkte dom iväg en sväng och sen kom bara Ida tillbaka .
Men det tog inte lång stund innan jag hoppade upp ur soffan och bestämde mig på bråkdelen utav en sekund att jag skulle iväg och börja måla på huset ! Så då drog jag med mig Ida och Bastian dit . Målade i ca två timmar och passade även på att mysa med Akilles . Solex fick följa med och springa lös på trädgården .
Saknar hus-livet lite faktiskt . Men inte det huset .
Så skall försöka göra det så klart det bara går och sen ringa in en mäklare som får värdera huset .
Sen får vi se om det finns någon som vill ha det . Men det tror jag, huset är fint och trädgården är stor .
Det ända problemet är ju vägen som går utanför . Dom kör ju som idioter där !
Men men . . .
Sen när jag kom hem igen så somnade Basse snabbt !
Jag hoppade i badet och åt lite . Sen blev det film och bädden .

Nu idag har jag inte hunnit med så mycket än .
Rastat Solex som fik vara hemma hos mig idag .
Har lekt massor med Basse och nu ligger han och sover en sväng .
Jag skall hinka i mig kaffet och sen sätta igång med disken som jag inte gjorde igårkväll då jag helt enkelt inte orkade . hehe .
Skulle vilja gå och måla lite till på huset, så man kommer någon vart liksom .
Men vi får se . hehe .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0