Fint väder ! =)


Hejsan !

I förrgår blev det storstädning och tvättning här hemma .
Ida kom och hjälpte mig vid niotiden och strax efter det gick Bastian och Timmy hem till Timmy .
Sen så handlade jag och Ida lite, jag färgade håret och sen grillade vi hemma hos Ida med hennes bror .
Lyssnade på musik och bara tag det lugnt .
Sen träffade vi lite folk på olika ställen och sen gick jag hem, ganska sent .
Igår gick jag och träffade Bastian, fastnade där hemma ganska länge och sen blev det film, mat och mys i soffan hemma hos mig .
Bädden ganska tidigt, var jätte trött !
Är fortfarande ganska snuvig och hostar lite, men det är klart mycket bättre !
Idag är det ju så fint väder, så måste ta vara på det . ! =)

uppdaterar senare ! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0