Passa på .

Hejsan !
Tänkte att det kanske är bra att passa på att lägga in några inlägg nu innan flytten . Dels så kommer jag nog inte hinna att blogga på mycket och sen så kommer jag ju inte ha något internet på datorn den först tiden .
Får se om det kanske kommer ett inlägg ifrån mobilen . men som sagt, i mån om tid .

I förrgår var jag, Bastian, Timmy och Mattias i Laxå för att titta på båtar .
Och igår kom dom hem med en .

Annars så är det bara tvättning, barnpassning, packning och aktivering utav hundar som händer här hemma .
Det hade varit mycket lättare om jag skulle packa ner allt i hela huset, men nu måste jag ju gå igenom allt som är mitt, försöka komma ihåg vad det är jag har köpt till huset och vad det är Timmy har köpt . Och det vi har köpt tillsammans måste delas på . puh* .
men men, nu kan det inte vara mycket kvar, men Timmy kommer säkert hitta småsaker som är mina i ett het år framöver . haha .

Idag hoppas vi på att dom ringer så jag och basse kan komma upp och titta på lägenheten och skriva kontrakt . Han skulle höra av sig antingen idag eller imorgon .

Annars idag så blir det att packa och kanske en sväng ner på byn för att handla lite småsaker .
Måste ''ragga'' folksom kan hjälpa mig med flytten i helgen med .
JEssica skulle ju hjälpa mig på fredag, men sen kom jag ju på att hon tar ju fan studenten då . . .
ååhh vad allt ska köra ihop sig hela tiden ! haha .
Men det blir nog bra =)


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0