Inget att göra just nu


Hejsan hoppsan !
Sitter hemma i soffan, som vanligt . hehe .
Har dammusgit, varit ute med hundarna, lagt i en tvätt i maskinen, lika så fyllt upp diskmaskinen ,
matat Bastian, lekt med honom, busat med Diezel, myst med Solex, Pratat med syrran . . .
Nu då ? hehe . Igentligen är jag väldigt trött, men vill inte sova bort dagen . Blir bara ännu tröttare sen då .
Så känner att det är lika bra att hålla igång .
Men just nu vet jag som sagt inte vad jag skall göra .
Så ett blogginlägg är ju inte helt fel .
Tänk om jag inte hade örjat blogga för tre och ett halvt år sedan, vad skulle jag göra då ist !?
Tänk om, tänk om . . .
Det finns mycket tänk om .
Tänk om jag inte hade flyttat till kisa 2005, vad hade jag gjort då ?
Tänk om jag inte hade opererat ryggen 2005 ?
Tänk om jag inte hade träffat Timmy ?
Tänk om jag inte hade skaffat barn ?
Tänk om jag inte hade köpt Diezel ?
jaa ni, mycket att tänka på när man inget har att göra . hehe

Jaha, fredag idag då . Undrar när det slutar att snöa så att Timmy får komma hem ?!
Vad skall man göra ikväll ?
Känner på mig att jag kommer att vara ganska trött .
Men jag måste iallafall pallra mig ut för att ta en prommenix med Diezel, tur att jag har honom så jag inte bara sitter hemma och slöar, trots hur trött jag än är . hehe .


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan komma förbi sen så kan du hjälpa mig att skriva skolarbeten :P då får du ngt att göra ;-) puss

2011-03-18 @ 13:26:18

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0