kommentar och våren


GodMorgon !

Jag bill brja detta inlägg med att säga att jag tycker att ni är väldigt fåliga på att kommentera !
Jag har minst 50 olika läsare varje dag, men INGEN kommenterar .
Är det någon speciell anledning ?
Skriver jag bara om tråkiga saker ?
Läser ni inte hela inläggen ?
Tycker ni illa om mig ?
Eller bara orkar ni inte ?!


Så där ja, Våren som var och knackade på dörren igår har nu gått sin väg och vintern har tagit över ännu en gång . Skulle öppnat dörren åt våren, så den kunde stanna kvar ! hah .
Men men, snö betyder jobb, och jobb betyder pengar . Timmy är iväg och plogar .

Igårkväll var familjen iväg bort till Lojsan och LAsse på kalas . Lasse fyllde år, Stort grattis till honom !
När vi kom hem tog jag på mig varma kläder, tog tog mig epp pass med Diezel . Den rundan som vi brukar gå på en timme tog nu ca 35 minuter . oj oj oj vad trött jag var sen ! hehe .
När vi kom hem igen kastade jag mig direkt i duschen och sedan i bädden . Somnade som en liten gris .
Eftr en timme vaknade BAstian . Fick mat och sen har han vaknat ganska många gånger fram tills jag gav upp och gav honom en värktablett, då sov han så sött brevid mig i sängen .
Stackare, kan inte vara lätt att börja få tänder så tidigt .


Kommentarer
Postat av: emelie

ojj.. tänder redan ?!

2011-03-18 @ 08:40:27
Postat av: svar till Emelie

Jajjemänsan, när vi var på US med honm för några helger sedan sa alla typ att : Jaha, här har vi en liten pojke som är tidig med tänderna .

Det syns så väl att det ligger något och trycker i munnen på honom att ibland att han har ont .

2011-03-18 @ 09:01:29
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0