Rabatt ?!


Jaha, känner att jag har varit lite dålig på att uppatera er ang Oriflame .
Men ja, här kommer ett litet kort inlägg .
Den 4 April beställer jag denna gång . Har kataloger hemma, sminkprover och parfymprover .
Om ni är intresserade utav att detta så är det bara att höra av sig !

Och så skall jag även kolla med er om det är någon som är intresserad utav att få 20% rabatt på allt man handra ifrån Oriflame ? Då får ni även katalogen och varorna direkt hem till dörren .
Om ni vore intresseradde utav detta och vill veta mer,
hör av er till mig på
min mail: [email protected] eller på
Min mobil: 0709-35 79 69
. . . Så får ni veta mer .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0